KOKA ĒKU RENOVĀCIJAS CENTRS „KOKA RĪGA”
KOKA ARHITEKTŪRAS MANTOJUMS

Nr. 0011.

VARNU IELĀ Nr. 3., Gr. 36/66.
GRĪZIŅKALNS

Pirmo divu stāvu koka īres namu būvējis galdnieks Ansis Treimanis [Hans Treumann] pēc arhitekta Gustava Vinklera [Winkler] 22.01.1876. gadā apstiprināta projekta. Ēka galerijas tipa strādnieku kazarmas, astoņi vien istabu dzīvokļi.
Otro Divi divu stāvu koka īres namu būvējis Rīgas kalpotājs Andrejs Lēvenstein [Loewenstein] pēc arhitekta Gustava Vinklera [Winkler] 22.01.1876. gadā apstiprināta projekta. Ēka galerijas tipa strādnieku kazarmas, astoņi vien istabu dzīvokļi.

Divu stāvu koka īres namu būvējis galdnieks Ansis Treimanis [Hans Treumann] pēc arhitekta Gustava Vinklera [Winkler] 22.01.1876. gadā apstiprināta projekta. Ēka galerijas tipa strādnieku kazarmas, astoņi vien istabu dzīvokļi. Ēkas ielas fasāde pāršūta ar šaurākiem apdares dēliem, logi iegremdēti, iespējams siltināšanas rezultāta, logu aiļu apmales ar vienkāršo sānu gropi, koka logu rāmji mainīti, ēkas sānu, pagalma fasāde apšūta ar oriģināliem platiem dēliem, saglabājusies arī starp stāvu dzega un jumta dzega, bēniņu loga apmālēs un rūtojums iespējams oriģināli.

Divu stāvu koka īres namu,
būvējis Rīgas kalpotājs Andrejs Lēvenstein [Loewenstein,
pēc arhitekta Gustava Vinklera [Winkler]
22.01.1876. gadā apstiprināta projekta.
Ēka galerijas tipa strādnieku kazarmas, astoņi vien istabu dzīvokļi.

Ēkas ielas fasāde pāršūta ar šaurākiem apdares dēliem, kas nav izžavēti, līdz ar to transformējas, logi iegremdēti, iespējams siltināšanas rezultāta, logu aiļu apmales ar vienkāršo sānu gropi, koka logu rāmji mainīti, ēkas sānu, pagalma fasāde apšūta ar oriģināliem platiem dēliem, likvidēta starp stāvu dzega, saglabājusies jumta dzega un frontons.

Divu stāvu koka īres namu,
būvējis Rīgas kalpotājs Andrejs Lēvenstein [Loewenstein],
pēc arhitekta Gustava Vinklera [Winkler]
22.01.1876. gadā apstiprināta projekta.

Frontons saglabājas ļoti abi, var konstatēt fasādes dēļu platumu, bēniņu apaļa loga apmales un dzegas dentikulus.

V. EICHENBAUM’S
MMXV